Sunday 19 August 2561
หน้าแรก > หางาน > สมัครงาน บริษัท เชฟรอนประเทศไทย เปิดรับสมัครพนักงาน ตรวจสอบตำแหน่งว่างที่น่าสนใจ

สมัครงาน บริษัท เชฟรอนประเทศไทย เปิดรับสมัครพนักงาน ตรวจสอบตำแหน่งว่างที่น่าสนใจ

26 July 2018 เปิดอ่าน 20,402 ครั้ง

สมัครงาน เชฟรอนประเทศไทย

บริษัท เชฟรอนประเทศไทยสำรวจและผลิต (Chevron) จำกัด ดำเนินธุรกิจด้านพลังงาน ตั้งแต่การสำรวจ  การผลิตก๊าซธรรมชาติ การกลั่น การตลาด การขนส่ง จัดจำหน่ายเคมีภัณฑ์ และน้ำมันดิบ ทั้งนี้ก๊าซธรรมชาติที่ผลิตได้ทั้งหมดส่งให้กับบริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน) เพื่อนำไปใช้เป็นเชื้อเพลิงในโรงงานอุตสาหกรรม เชื้อเพลิงยานพาหนะ ก๊าซหุงต้ม และวัตถุดิบในอุตสาหกรรมปิโตรเคมี

สมาชิกที่สนใจสมัครงงาน เชฟรอนประเทศไทยสำรวจและผลิตสามารถตรวจสอบคุณสมบัติเฉพาะตำแหน่งที่สนใจ และตรงตามคุณสมบัติส่วนตัวได้จากการคลิกลิงก์เอกสารต้นฉบับ และสมัครงานออนไลน์ได้ในคราวเดียวกัน

ตำแหน่งงานว่าง

  1. Crew Boat Planner

    คุณสมบัติ :
    • Bachelor degree in Logistics, Engineering, Business Administration and related fields.
    • At least 3 years of experience in Oil & Gas.  Direct experience with offshore operations, Completions/Well Services, or marine transportation will be a plus.
    • Excellent planning, project management and analytical skill.  Good knowledge in all Microsoft Office applications.  Experience with analytical/statistical tools will be a plus.
    • Good command of English (TOEIC >600).
    • Good communication and interpersonal skill.
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  2. HR Business Partner

    คุณสมบัติ :
    • Preferably Bachelor’s Degree in Human Resources or any related field, with minimum of 7-10 years working experience in HR
    • Able to utilize knowledge of HR policies, products, and processes to provide assistance and consultation to leadership in a variety of situations
    • Possesses influential leadership skills to achieve impact on HR strategies and processes
    • Adaptive to changing priorities and have the ability to handle multiple tasks simultaneously
    • Able to analyze qualitative and quantitative data, spot trends, and recommend strategies to address gaps.
    • Effective communication, facilitation and presentation skills in both Thai and English
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  3. Treasury Accountant

    คุณสมบัติ :
    • Bachelor’s Degree and/or Master’s Degree in Accounting
    • At least 5 years of relevant experiences in Accounting/Finance field
    • Ability to work and manage multiple tasks under time constraint and pressure
    • Excellent interpersonal skills
    • Good command in Thai and English (speaking, writing, listening and reading)
    • Accountability
    • Initiative
    • Process improvement
    • Proficiency in Microsoft Words, Power Point, and Advanced Excel
    • SAP knowledge would be an advantage
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  4. Measurement Coordinator

    คุณสมบัติ :
    • Technical knowledge and skills in gas metering and measurement systems/equipment.  Daniel Flow computer and Daniel GC experiences are benefit
    • Technical knowledge and skills in condensate/oil metering and measurement system/equipment.  Daniel Flow computer, Danpac Control system, and Pipe prover experiences are benefit
    • Familiar with related standards for both gas and liquid metering; API, AGA, ASTM, etc
    • Demonstrates good communications; listening and speaking both Thailand and English
    • Demonstrates self confidence by NOT quickly becoming defensive when openly criticized
    • Communicates openly and honestly (Trustworthiness)
    • Abilities to work with external and internal customers; i.e. PTT, DMF, Asset Engineers and Offshore personnel
    • Min 1-3 years in oil/gas plus field experiences
    • Good interpersonal skills and computer skills
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  5. Integrated Planner

    คุณสมบัติ :
    • Knowledge of offshore oil and gas operations and their challenges; and operations planning process. Understanding of relationship between business plans and annual, 90/28-days ops plans
    • Understanding of the priority and the sequence of offshore ops works. Management and optimization of offshore shared resources
    • Influencing and managing interfaces with stakeholders
    • Operations planning skills. Understanding of marine logistics management and their challenges
    • Strong interpersonal and communication skills to support collaboration with others
    • Use of analytical thinking, consulting, and problem solving when responding to difficult situations, identify options, and implement proposed solutions quickly and decisively
    • Understanding of economic principles, metrics, risks and how they applied. Use of economic impact to support decision making process
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  6. Social Performance Specialist

    คุณสมบัติ :
    • Minimum 5-10 years proven Social Performance expertise with a demonstrated understanding and experience in stakeholder engagement and social investment
    • Familiar with Social Performance management systems with a focus on social impact assessment and stakeholder engagement
    • Experience in managing small project teams
    • Able to work independently, operate at both a strategic level, as well as at tactical (implementation) level
    • Ability to communicate with all levels of leadership and staff
    • Willingness to be part of a team and support other ASBU PGPA team members as required
    • Strong teamwork and collaboration skills, including ability to foster collaboration between diverse partners
    • Able to travel, domestically and internationally
    • Very good command of written and spoken English (TOEIC score above 800 points with 2 years validity)
    • *สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ

อ่านรายละเอียดเพิ่มเติมเกี่ยวกับ บริษัท เชฟรอนประเทศไทยสำรวจและผลิต (Chevron) จำกัด >>> คลิกที่นี่

ข่าวล่าสุดของหมวดหมู่ หางาน