Saturday 19 January 2562
หน้าแรก > หางาน > สมัครงาน!!! บริษัท เบอร์ลี่ ยุคเกอร์ (BJC) จำกัด มหาชน เปิดรับสมัครพนักงาน ตรวจสอบตำแหน่งงานที่น่าสนใจ

สมัครงาน!!! บริษัท เบอร์ลี่ ยุคเกอร์ (BJC) จำกัด มหาชน เปิดรับสมัครพนักงาน ตรวจสอบตำแหน่งงานที่น่าสนใจ

3 January 2019 เปิดอ่าน 6,741 ครั้ง

สมัครงาน BJC

บริษัท เบอร์ลี่ ยุคเกอร์ จำกัด (มหาชน) มุ่งมั่นที่จะเป็นผู้ให้บริการ ทำธุรกิจอย่างครบวงจรในภูมิภาคเพื่อนำสินค้าและบริการที่มีคุณภาพสู่ชีวิตประจำวันของผู้บริโภค ภายใต้การบริหารจัดการของคณะกรรมการและผู้บริหารที่สูงด้วยประสบการณ์และเป็นที่นับหน้าถือตาของสังคมธุรกิจ บีเจซีมุ่งมั่นในการขยายการดำเนินธุรกิจของบริษัท เรามีความเชื่อมั่นในหลักการค้าเสรีและธรรมาภิบาล ประกอบธุรกิจด้วย ความรับผิดชอบต่อกลุ่มที่มีส่วนได้ส่วนเสียเป็นสำคัญ ทั้งผู้ถือหุ้น พันธมิตรคู่ค้า และพนักงาน ตลอดจนสังคมโดยรวม
บีเจซี เชื่อมั่นในการทำงานเป็นทีม สมาชิกทุกคนในทีมจะคอยสนับสนุนซึ่งกันและกัน ร่วมคิด ร่วมแก้ปัญหาต่าง ๆ ไปพร้อม ๆ กันอยู่เสมอเพราะเรารู้ว่า “ภาพต่อ” แต่ละชิ้นที่เราได้นำมาประติดประต่อกันนั้นคือแต่ละก้าวที่มุ่งสู่ความสำเร็จ

บริษัท เบอร์ลี่ ยุคเกอร์ จำกัด (มหาชน) เปิดรับสมัครพนักงานจำนวน 57 ตำแหน่ง สมาชิกที่สนใจสมัครงงาน เบอร์ลี่ ยุคเกอร์ (BJC)  สามารถตรวจสอบคุณสมบัติเฉพาะตำแหน่งที่สนใจ และตรงตามคุณสมบัติส่วนตัวได้จากการคลิกลิงก์เอกสารต้นฉบับ และสมัครงานออนไลน์ได้ในคราวเดียวกัน

ตำแหน่งงานว่าง

  1. Senior Category Manager (Food)
    คุณสมบัติ :
    • Thai Nationality, Male/Female aged between 30-40 years old.
    • Bachelor or Master’s Degree in Business Administration, Marketing or related field.
    • At least 5 years in sales, marketing or category management in FMCG
    • Good command of spoken and written in English and Computer Literacy
    • Good analytical, be creative, initiative, pro-active, self-motivated and self-starter
    • Interpersonal, negotiation, and compromising skills
    • Strong team player, communication and listening skills
    • Leader , problem-solving skills, coaching and training skills
    • Good planning and management skill.
    • Quick conceptual thinker-able to grasp ideas and communicate them effectively
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  2. Application Support
    คุณสมบัติ :
    • ชาย/หญิง อายุไม่เกิน 35 ปี
    • ปริญญาตรี และหรือเทียบเท่า สาขา คอมพิวเตอร์/การจัดการ หรือ สาขาที่เกี่ยวข้อง
    • ต้องมีประสบการณ์การ Support Application หรือ ERP การทำงานอย่างน้อย 1 ปี
    • มีความรู้พื้นฐานด้านการใช้งานฐานข้อมูล เช่น MS-SQL,Oracle, DB2 or Unix เป็นต้น
    • มีประสบการณ์ด้านการใช้งานคอมพิวเตอร์ Software
    • มีความรู้ความสามารถในโปรแกรม Windows และ MS-Office
    • มีความสามารถในการเรียนรู้โปรแกรมต่างๆที่ใช้งานภายในองค์กรได้ดี
    • มีความสามารถในการร่วมพัฒนาโปรแกรมใหม่ๆ ร่วมกับหน่วยงานอื่นภายในองค์กรได้ดี
    • มีใจรักการบริการ สามารถทำงานเป็นทีมได้ดี
    • หากมีความรู้ความสามารถในการ Interface กับ Application Software ต่างๆ จะพิจารณาเป็นพิเศษ
    • หากประสบการณ์เกี่ยวกับ Web Application: Java, .NET, Visual Studio, PHP จะพิจารณาเป็นพิเศษ
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  3. Technical Sales Representative
    คุณสมบัติ :
    • ชาย-หญิง อายุ 25-40 ปี
    • วุฒิ ปวส.-ปริญญาตรี
    • มีประสบการณ์การขายอย่างน้อย 2 ปี
    • มีรถยนต์ส่วนตัว
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : ต่างประเทศ
  4. Project Engineer
    ลักษณะงาน :
    • Project planning to be in line with committed project delivery date.
    • Installation and construction management.
    • Project coordinator among customer, subcontractor and the people concerned.
    • Responsible for all project handover documents.
    • Billing and payment process among BJC,customer and subcontractor.
    • Operation and maintenance.
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  5. Design Engineer
    ลักษณะงาน :
    • Customer site survey to find the suitable method for solar PV power system installation.
    • Design solar PV power system according to available rooftop space and connected load consumption.
    • Project cost estimation to come out with BOQand BOM.
    • Electrical drawing and engineering sheet.
    • Commissioning and engineering support.
    • Support pre-sales activity in term of technical presentation to customer.
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  6. Senior IT Operation Specialist
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor’s Degree or higher in Computer Engineering, Computer Sciences, Information System, or related fields.
    • Able to manage LAN/WAN with good background knowledge of TCP/IP, DNS, DHCP, IP networking protocols and Network Security.
    • Positive thinking with service-minds.
    • Fast learner, enthusiastic, Initiative and problem solving to complete and meet the target.
    • Be patient and able to work under pressure
    • Familiar in IT Service Management, analytical and project management skills under deadline.
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : สมุทรปราการ
  7. Network Engineer
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor’s Degree in Computer Engineering, Computer Science or related.
    • At least 2-5 years of experience in Network engineer
    • IT certification and advantage.
    • Fast learner, enthusiastic, Initiative and problem solving to complete and meet the target.
    • Good interpersonal, communication and presentation.
    • Team player and can work independently.
    • Be patient and able to work under pressure
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  8. Senior Service Desk Officer
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor degree in Computer science or related field.
    • Good interpersonal skill and service minded
    • Good problem solving and communication skills
    • Passion, Positive and Creative to continue development the personal skills
    • Self-motivated, active and hard-working
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  9. QAD Application Support ด่วน!!!
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor’s degree in Information Systems ; or related discipline is desired
    • Minimum 5 years overall IT experience
    • Functional background with system analysis and business process analysis
    • Experience in QAD business functions and configuration in Sales, Manufacturing and Supply Chain functions
    • Analyzing customer requirements and translating them into detailed specifications and test plans.
    • Developing with Progress 4GL, Report framework, Browse or other development tool are preferable.
    • Progress Database / Technical administration is advantage
    • Working QAD ERP application is a must
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  10. Account Officer ด่วน!!!
    คุณสมบัติ :
    • Male or Female, age between 23 – 27 years.
    • Bachelor’s Degree in Accounting.
    • Minimum 2 years experience in accounting.
    • Good command of computer skills (Ms.Excel)
    • Good experience in Accounting Software (preferable Express)
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : สปป. ลาว
  11. Demand Planning Executive
    คุณสมบัติ :
    • Male/Female, age between 25-30 years old
    • Bachelor’s Degree in Business Administration, Statistic, Supply Chain or relevant field
    • Proven experience as demand planning
    • Excellent knowledge of production planning
    • Working knowledge of MS Office and SAP
    • Good at math and statistics
    • Strong organizational and problem-solving skills
    • Excellent communication, analysis, and decision making abilities
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  12. Financial Analyst ด่วน!!!
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor’s degree in Accounting
    • Minimum of 3-5 years experience as an analyst in corporate/financial planning and analysis. Audit background is an advantage
    • Strong ability in Business Project Planning and Analysis, Business Strategy, Financial Model Analysis and Feasibility Study
    • High standard of accuracy and precision
    • Possess analytical thinking and logical thinking with high level of confidentiality, honestly and professional ethics
    • Strong presentation skill, well-organized, human relation and positive thinking
    • Computer literacy (Especially Excel and Power Point)
    • Good command of English
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  13. Finance & Accounting – AVP ด่วน!!!
    คุณสมบัติ :
    • Male or female age between 35 years up
    • Bachelor’s Degree in Accounting. Master’s Degree will be advantage.
    • Minimum of 7 years accounting and financial and taxation experience (with at least 5 years at the managerial level) in a multi functional company or Consumer business
    • Having experience in ERP in manufacturing environment and cost accounting.
    • Having experience in BOI and/or agricultural accounting will be advantage.
    • Having experience in project feasibility study to propose for investment will be advantage.
    • Strong planning and business analytical skills, service-minded, open-minded, results-oriented and proactive.
    • Strong leadership, ability to manage professional staff.
    • Fluent in English communication
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : สมุทรปราการ
  14. HR Analyst
    คุณสมบัติ :
    • Male or Female age between 27-35 years
    • Bachelor degree or higher in HR / HRM / HROD / Political Sciences or related field
    • Have minimum experience 4 years in HR functions
    • Good command of English
    • Good analytical skill
    • Computer literacy e.g. Microsoft Excel
    • Possess “can do” attitude, people-oriented person with service mind
    • Based on Big C Supercenter Head Office (Bts Chidlom)
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  15. HR Executive /  HR Manager : International Business Group
    คุณสมบัติ :
    • Bachelor or Master degree in HRM or related field
    • Male / Female age not over 30 years old
    • At least experience 3 years in HR
    • Ability to prioritize and handle multiple tasks
    • Positive attitude with service-minded
    • Good communication, interpersonal skills
    • Good command of English
    • TOEIC Score minimum 700
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  16. Senior Legal Affairs Officer
    คุณสมบัติ :
    • สำเร็จการศึกษาระดับปริญญาตรี/โท สาขานิติศาสตร์
    • มีประสบการณ์ในการทำงานอย่างน้อย 4 ปี
    • ความรู้ในงานด้านกฎหมาย
    • ความรู้ และความสามารถในการใช้ภาษาไทยและภาษาอังกฤษได้เป็นอย่างดี
    • ความรับผิดชอบสูง
    • มีไหวพริบ ปฏิภาณดี และมนุษย์สัมพันธ์ดี
    • สามารถตัดสินใจแก้ปัญหาทางกฎหมายเบื้องต้นได้
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  17. Company Secretary Executive ด่วน!!!
    คุณสมบัติ :
    • เพศชายหรือหญิง อายุ 28 ปีขึ้นไป
    • วุฒิปริญญาตรี/โท สาขาบัญชี การเงิน นิติศาสตร์ หรือสาขาอื่นที่เกี่ยวข้อง
    • ประสบการณ์อย่างน้อย 3 ปี เกี่ยวข้องกับงานด้านเลขานุการบริษัท ในบริษัทมหาชน หรือที่เกี่ยวข้อง
    • มีความรับผิดชอบในงานที่ทำ มีความละเอียดรอบคอบในขั้นตอนต่าง ๆ ของการปฏิบัติงาน
    • มีทักษะการประสานงาน การติดต่อสื่อสารระดับดีมาก สามารถบริหารจัดการ และการจัดระบบเอกสารได้ดี
    • บุคลิก คล่องแคล่ว มีมนุษย์สัมพันธ์ที่ดี สามารถติดต่องานกับทุกระดับได้ดี
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  18. AVP – Company Secretary & Regulatory Compliance
    คุณสมบัติ :
    • ปริญญาตรีทางด้านกฎหมาย บริหารธุรกิจ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
    • มีประสบการณ์ในงานจัดประชุมอย่างน้อย 5 ปี
    • มีความสามารถในการใช้ภาษาไทยและภาษาอังกฤษในระดับดี
    • มีความรู้ ความเข้าใจเกี่ยวกับกฎหมายบริษัทบริษัทมหาชนจำกัด กฎหมายแพ่งและพาณิชย์ข้อกำหนด กฎเกณฑ์ และระเบียบปฏิบัติของตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย และสำนักงานคณะกรรมการกำกับหลักทรัพย์และตลาดหลักทรัพย์ในระดับที่เหมาะสมกับงานที่รับผิดชอบ
    • สามารถรักษาความลับ และเข้าใจระดับของการเปิดเผยข้อมูลเป็นอย่างดี
    • มีความแม่นยำ ละเอียดรอบคอบ ในขั้นตอนต่าง ๆ ของการปฏิบัติงาน
    • เป็นผู้มีบุคลิกภาพ และอุปนิสัยที่ดี มีกาลเทศะและมีปฏิภาณไหวพริบดี คล่องแคล่วทุกด้าน สามารถแก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้
    • สามารถบริหารจัดการ วิเคราะห์ข้อมูล และการจัดระบบเอกสารได้ดี
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ
  19. Project Manager (Pharmaceutical)
    คุณสมบัติ :
    • Male / Female, Age 30-40 years old
    • Bachelor’s Degree or Master’s Degree in Pharmaceutical Sciences
    • Able to coordinate with internal functional work stream and external stakeholders effectively
    • Experience in healthcare business for at least 1 year
    • Data evaluation and Prioritizing multi-task
    • Proactive, highly motivated, well-organized and good interpersonal skills
    • Strong leadership skills
    • Communicative competence in English language
    • สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ

อ่านรายละเอียดเพิ่มเติมเกี่ยวกับ สมัครงาน BJC >>> คลิกที่นี่

ข่าวล่าสุดของหมวดหมู่ หางาน